3.000 SIT … kolk je že to v evrih?

4. 11. 2008 v kategoriji Za lastnike spletnih strani in SEO

“Yes, you have a blog. But a blog typically performs better when you post more than twice a year.”

Mogoče bi bilo bolje napisati: ne splača se postaviti bloga ali spletne strani, če ne mislite razvajati vaših internetnih bralcev.

O da, še kako obstajajo pozabljeni blogi in spletne strani … Ne vem, koliko spletnih strani in blogov sem že obiskala, ki so več kot očitno pozabljeni v preteklosti.

Ko pridem na spletno stran mi kaj hitro pade v oči kakšna totalno zastarela novica. Ali pa cena produkta 3.000 SIT. In se potem sprašujem, ali sploh kdo osvežuje stran? Je spletna stran sploh še aktualna?

Kje je potem sploh smisel spletne strani/bloga? To da je neko podjetje pač na internetu?

Ja, na žalost večina podjetij to razume dobesedno. Da je dovolj, če samo “imajo” spletno stran. Naredijo spletno stran, ki je sama sebi namen. Morda pridejo celo do lepega dizajna, tu pa se stvar ponavadi tudi konča.

Internet omogoča veliko veliko več. Omogoča dvosmerno komunikacijo. Omogoča instantno sporočanje novih stvari. Omogoča poglobljen stik z blagovno znamko, produktom, storitvijo. Omogoča stik z uporabniki.

Ampak s tem prinese tudi veliko veliko truda: da se stran osvežuje, da se najde kak zanimiv pristop k stiku z uporabnikom, da se redno in vedno znova objavlja kakšne zanimive novice, nagradne igre samo za internetne obiskovalce …

Itak pa … če jaz ne najdem tistega, kar iščem oz. če ne vem, ali je stran aktualna, grem v naslednjem trenutku že na drugo stran, kjer najdem, kar želim, in kjer vidim, da spletna stran živi. Ni strahu pred tem, da si ogledam spletno stran, katere podjetje je šlo že v stečaj, ali pa da nekega produkta nimajo več v prodaji.

No, tak primer so tudi cene produktov v tolarjih. Saj veste, namesto EUR, piše SIT. Takšnih in drugačnih primerov je veliko.

Internetni obiskovalci smo zahtevni.  Klik k vam … 1 sek, 2 sek, 3 sek … pa lahko že klik drugam. :-)

Namig kako privabiti obiskovalce: začinite spletno stran s čim svežim in aktualnim.

Pa lep pozdrav do naslednjič,
Jasna Oven

P.S.  Enostaven trik, kako lahko vašo spletno stran vsaj zasilno naredite bolj aktualno: nekam na vidno mesto namestite uro in datum, ki se osvežuje samodejno. Tako bodo vsi imeli občutek, da se spletna stran vsaj vsake toliko osvežuje.

P.P.S. Pazite na datum zadnje novice. Naj bo zadnji datum vsaj v tekočem letu. Drugače pa priporočam vsaj eno novico na mesec.

P.P.P.S. Zdaj pa hitro napišite kakšno novico za vašo spletno stran, da ne bo pozabljena od vas in vaših obiskovalcev. ;-)

Komentiranje je onemogočeno.