Življenje brez interneta?

7. 10. 2009 v kategoriji Oglaševanje na spletu, Zanimivosti

Si predstavljate življenje brez interneta? Najbrž težko. Sega v vse pore našega življenja in postal je samoumeven.

Pomislite, katere medije ste pred kratkim prebirali, gledali, poslušali, opazili. Katerega zagotovo ste?  Odgovor večine bralcev je verjetno internet. Nič presenetljivega, saj prek 1.100.000 ljudi internet v Sloveniji uporablja za iskanje informacij, zabavo, učenje, zato, da nam lajša življenje in dela stvari preprostejše.

Z vidika trženja, prodaje ali oglaševanja je internet zelo zanimiv, vendar pogosto neizkoriščen medij. V povprečju se uporabnik na spletu zadržuje toliko kot na televiziji. In kadar je uporabnik na spletu,  je aktiven, ve, kaj želi. Vsaka stran, ki jo obišče, vsaka vsebina, ki jo pregleduje v tistem trenutku, o uporabniku sporoča, kaj želi, kaj ga zanima, lahko opiše njegov življenjski slog. Z vidika oglaševanja, komunikacije, vzpostavljanja odnosa s potrošnikom je vsak njegov korak priložnost, da s svojim izdelkom ali storitvijo postanemo del njegove rešitve.

Načinov, kako komunicirati, je na spletu veliko. Klasični mediji običajno uporabljajo en sam oglasni produkt, na primer plakat, oglasni spot ali tiskani oglas, splet pa ponuja nabor oglasnih formatov, ki kot celota ali posamično pripeljejo do želenih učinkov. Splet ima v primerjavi z drugimi mediji prednost, da oglaševalcu ponudi celotno pot, od gradnje in pozicioniranja blagovne znamke do tega, da uporabnika spremeni v kupca in še bolje – v ponovnega kupca.

Tako imenovani »One Step – Full Service« model, ki omogoča komuniciranje s potrošnikom prek vseh spletnih točk, je pri nas Najdi.si, v svetu pa najbolj poznana Yahoo.com in Msn.com. Omenjene strani omogočajo, da grafično, kontekstno in popolnoma ciljano pristopamo do potrošnika in si na tak način izboljšujemo zastavljene cilje, in to izključno prek ene spletne strani.

graf1

Internet je postal primarni vir večine informacij, tudi za Slovence, saj se glavnina potrošnikov informira o ponudbi prek spletnih strani, kar tretjina Slovencev pa se pred nakupom različnih izdelkov in storitev informira o ponudbi na spletnih iskalnikih. Če uporabnik iskanih informacij, izdelkov, storitev nekaterih podjetij na internetu ne najde, te ne postanejo del njegove rešitve, ki bi zadovoljila njegovo potrebo oz. željo po nečem.

graf2

Vir: Raziskava Medijska potrošnja, maj 2009 (DOC, 774 kB)

Prišel je čas, ko vprašanje biti ali ne biti na internetu, sploh ni več pomembno, pač pa se je pomembno vprašati, na kakšen način in v kolikšni meri. Za ilustracijo in razmislek: povprečni delež oglaševalskih sredstev, investiranih na spletu v Evropi, se približuje 15 %, pri nas 3,5 %. V Veliki Britaniji je spletno oglaševanje že prehitelo oglaševanje na televiziji. Zgledi vlečejo.

Dejstvo je, da je velik del vaših obstoječih in potencialnih kupcev na internetu in prepogosto jih  podjetja skušajo najti drugje, kar pa je zaradi vse večje razdrobljenosti  medijev vedno težje in dražje. Del te rešitve je vsekakor Najdi.si, edinstven model pri nas, ki omogoča, da se lahko z eno potezo doseže velik del spletne populacije, generira in zagotovi obisk na vaši spletni strani ter prek iskalnega marketinga »ulovi« uporabnike, ki iščejo vaš ali soroden izdelek. Edina nevarnost pri tem je, da vas prehiti nekdo drug in vam odpelje kupca.

Če želite vedeti več in pridobiti nasvet strokovnjaka za spletno trženje, pokličite za brezplačni nasvet na 01/ 513 86 00 ali pišite na oglasi@najdi.si.


Marko Vončina, Najdi.si

1 Odziv to “Življenje brez interneta?”

  • Andrej
    7. 10. 2009 ob 8:02

    Deep. Really deep. 8-)