Če vas na spletu ne najdejo, vas ni!

17. 11. 2009 v kategoriji Oglaševanje na spletu

Pojem iskalni marketing pogosto povežemo z oglaševanjem na Najdi.si, zakaj?

Iskalni marketing je trženje spletnega mesta s pomočjo iskalnikov. Zajema oglaševanje na ključne besede in izboljšanje pozicije generičnih zadetkov spletne strani naročnika. Najdi.si ponuja mnogo več. Z vidika iskalnega marketinga na Najdi.si ponujamo ciljano oglaševanje na ključne besede s tekstovnim ali grafičnim oglasom. Poleg tega pa ponujamo tudi oglaševanje na vstopni strani iskalnika (180.000–200.000 dnevnih uporabnikov) in (550.000–600.000 mesečnih uporabnikov) ter kontekstno oglaševanje.

Ksenja-Klepec-Simenc

Ksenja Klepec Šimenc, skrbnica ključnih kupcev na Najdi.si.

Ostanimo pri oglaševanju na ključne besede. Komu je namenjeno?

Vsem, ki se ukvarjajo s komercialno dejavnostjo in imajo uporabno spletno stran. Gre za eno najbolj učinkovitih oblik oglaševanja. Ko uporabnik išče npr. določeno storitev in v iskalnik vpiše ustrezno besedo, se na vrhu strani z rezultati iskanj pojavi tekstovni ali grafični oglas oglaševalca. Znano je, da ljudje izjemno zaupamo iskalnikom, saj se po naših in tujih raziskavah večina vseh klikov generira med prvimi petimi rezultati iskanj.

Veliko podjetij še vedno meni, da je z moderno, funkcionalno in lepo spletno stranjo investicija v splet zaključena. Žal ni. Če te strani ne najde nihče (in je ne, če je ni na vrhu iskalnikov), niso naredili nič.

Kakšna je cena oglaševanja na ključne besede?

Na mesečni ravni se giblje od 50 do nekaj 1000 evrov, odvisno od tega, katere besede oglaševalec zakupi. Oglaševanje na ključne besede je namenjeno tako hišnim podjetjem, fizičnim osebam, podjetjem, ki stremijo k zviševanju ugleda njihove blagovne znamke, kakor tudi podjetjem, ki si želijo takojšen učinek oglaševanja.

Kaj pa je kontekstno oglaševanje?

Najdi.si je leta 2008 ustanovil Adpartner – kontekstno oglaševalsko omrežje. Danes je Adpartner s svojimi oglasi prisoten na prek 1500 slovenskih spletnih straneh in dosega 900.000 slovenskih spletnih uporabnikov. Gre za oglaševanje, kjer je vsebina oglasov zelo tesno povezana z vsebino spletnega mesta (kontekst). Z dobrim poznavanjem partnerskih spletnih mest in njihovih uporabnikov distribuiramo oglase tako, da dosegamo želeno ciljno skupino.

Govori se, da glede oglaševanja širši populaciji ponujate nove možnosti? Je to že uradno?

Ja in ne. V tem trenutku lahko govorimo o beta fazi, zadevo testiramo. Odločili smo se, da največjim oglaševalcem ponudimo nov model oglaševanja na vstopni strani, ki jo dnevno obišče do 200.000 obiskovalcev, hkrati imamo prek milijon prikazov vstopne strani na dan.  Po novem ponujamo terminski ekskluzivni zakup vstopne strani. Oglaševalec, ki  bo zakupil en dan oglaševanja pri nas, si bo dejansko zagotovil, da ga bo 200.000 Slovencev opazilo. Vsak od naših dnevnih obiskovalcev našo vstopno stran v istem dnevu obišče vsaj 5-krat in se na njej v povprečju zadrži 6 minut.  Poudarim lahko še, da bo na vstopni strani le eno – ekskluzivno oglasno mesto, tako da bo opaznost oglasa dejansko izjemna.

So glede novega načina zakupa že kakšni odzivi?

Zakupljen imamo celoten november. Za naprej bomo videli, kaj bo pokazal trg. Nova možnost zakupa sovpada tudi s predstavitvijo popolnoma prenovljenega Najdi.si, ki bo viden 19. novembra. Vabljeni, da takrat preverite novo podobo in novosti na www.najdi.si.

Odgovarjala je Ksenja Klepec Šimenc, skrbnica ključnih kupcev na Najdi.si.

Komentiranje je onemogočeno.