Izboljšajte učinke svojega oglaševanja z BSM Brand Search Monitorjem

11. 12. 2009 v kategoriji Oglaševanje na spletu

BSM Brand Search Monitor je brezplačno analitsko orodje, ki omogoča spremljanje in primerjavo števila iskanj blagovnih znamk na Najdi.si skozi določeno časovno obdobje.

Primerno je predvsem za merjenje učinkovitosti marketinških akcij, saj te vplivajo na povečano število internetnih iskanj oglaševane blagovne znamke. Za skrbnike oz. lastnike blagovnih znamk in oglaševalske agencije je zanimiva primerjava s konkurenco, ki pokaže, kdo je vodilni igralec na trgu, kakšni so trendi in odzivi na oglaševanje, prodajne akcije, »lansiranje« novih produktov, otvoritve poslovalnic ipd. BSM Brand Search Monitor je pravo orodje za planiranje oglaševalskih akcij in preverjanje učinkovitosti le-teh, trenutno pa omogoča primerjavo med iskanji 20-ih različnih blagovnih znamk po različnih področjih.

Absolutno št. iskanj

najdi-si-zivila-pijace

Primerjave iskanj so prikazane v različnih grafih, ki kažejo absolutna števila in deleže iskanj. Prav tako omogoča statičen pregled TOP 10 najbolj iskanih blagovnih znamk v zadnjih treh mesecih. BSM Brand Search Monitor nima konkurence pri pregledu iskanj, konkurenčni iskalniki omogočajo iskanja le po eni besedi, medtem ko BSM Brand Search Monitor med seboj primerja iskanja po celotnem spektru iskanj po blagovnih znamkah (pravilni nazivi, ponarodeli, okrajšave, zatipkane besede, …).

Odstotki iskanj

najdi-si-bsm

Orodje z novimi podatki dopolnjujemo vsake 3 mesece. Zadnja verzija je vsem dostopna na spletu od zadnje prenove Najdi.si. Po naročilu lahko tudi izdelamo BSM Brand Search Monitor po vaši meri, dopolnimo obstoječe BSM Brand Search Monitorje z novimi blagovnimi znamkami (pogoj je, da so iskane na spletu), prav tako v Najdi.si hranimo stare verzije, ki jih na željo posredujemo oglaševalcem na Najdi.si (kontakt: bsm@najdi.si).

Index iskanj in Top 10

najdi-si-bsm1

Da je BSM Brand Search Monitor odraz realnega sveta, je razvidno v iskanjih, ki jasno kažejo sezonsko zanimanje za določene izdelke (npr. toplice), povečano število iskanj ob močnih marketinških akcijah (blagovne znamke živil se iščejo eksponentno ob oglaševalskih akcijah, ki vabijo na splet – npr. Cockta, Actimel, …), vstop novih blagovnih znamk (npr. Luna, Tušmobil), propade podjetij (Mip) ipd.

Vse skrbnike oz. lastnike blagovnih znamk vabimo k prenosu BSM Brand Search Monitorjev. Trenutno so na voljo podatki za mesece avgust, september, oktober, v januarju 2010 pa bodo dostopni že novi podatki, ki bodo vsebovali celoletni pregled iskanj blagovnih znamk v letu 2009 in bodo odlična priloga letnim poročilom in v pomoč novi strategiji upravljanja blagovnih znamk v letu 2010.

BSM Brand Search monitorji so vam na voljo brezplačno na spletni strani: http://www.najdi.si/advertising/brandsearchmonitor.html.

Alen Savič, Najdi.si

4 Odzivov to “Izboljšajte učinke svojega oglaševanja z BSM Brand Search Monitorjem”

  • Okna Schuco
    5. 8. 2010 ob 10:45

    Hvala za to enkratno orodje.

  • Rudi
    17. 9. 2010 ob 3:08

    Sam tole je pa bolj uporabno, kot sem si mislil.

  • varstvo.net
    11. 1. 2012 ob 8:02

    Ali prihaja prenovljena verzija orodja?

  • Alen Savič
    16. 1. 2012 ob 2:05

    Pozdravljeni,

    v podjetju TSmedia ne izvajamo več BSM Brand Search Monitor v nekomercialne namene.

    Če vas morda zanima komercialni BSM lahko izpolnite naslednji obrazec: http://www.najdi.si/advertising/contactdirect.html.

    Lep pozdrav,
    Alen Savič, TSmedia, d.o.o.