Nov Najdi.si ponuja nov pristop k oglaševanju

18. 12. 2009 v kategoriji Oglaševanje na spletu

Gradnja blagovne znamke je proces, ki traja. Osebnost in vrednost neke znamke se gradi skozi čas in  del tega je osebna izkušnja potrošnika, način komuniciranja in s tem izbor medijev. Želja vsakega oglaševalca je biti čimbolj opazen in prisoten tam, kjer je potrošnik. Medijska potrošnja se je z množično uporabo spleta močno spremenila.

Dolgo je za edino merilo uspešnosti neke akcije veljal klik in splet ni veljal kot medij za gradnjo in pozicioniranje blagovne znamke, promocijo izdelka ali storitve. Pa vendar, potrošniki so na spletu in ta je postal del njihovega življenjskega stila. In kadar nek izdelek, blagovna znamka ni del tega, jo lahko uporabnik hitro zamenja za konkurenčno, ki je razumela njegove potrebe.

Zato z novim Najdi.si ponujamo rešitev, ki smo jo poimenovali »oglasni prevzem« in pomeni, da oglaševalec 24 ur s spletnim oglasom komunicira z vsemi dnevnimi uporabniki in to povsem sam. Zagotovljeni so mu vsi prikazi in obiskovalci čez dan na straneh Najdi.si, kjer se grafični oglas prikazuje. Na ta način izloči vso konkurenco in ima popoln nadzor nad oglaševanjem, obenem pa podaljša čas izpostavitve oglasa.

Mnogim težko razumljiva spletna metrija se spremeni v preproste številke dosega, frekvence, časa izpostavitve in potencialnega interesa uporabnikov, pri čemer nek klik predstavlja uporabnika. Naj omenimo še to, da je čas izpostavitve zelo pomemben, saj statistike kažejo, da uporabnik postane pozoren na neko oglasno vsebino šele takrat, ko je namen obiska že opravil in se lahko posveti drugim vsebinam. V povprečju se klik zgodi po eni minuti, včasih še pozneje, zato je čas izpostavitve tako pomemben.

Prvi rezultati kažejo na bistveni premik v obisku oglaševane vsebine.

najdisi-oglasevanje

najdisi-oglasevanje-klik

najdisi-oglasevanje-prikazi

Skratka, uspeh akcije je odvisen od sporočila, kreativne rešitve, izdelka samega. Predvsem omogoča preprosto planiranje akcije in ugotavljanje rezultatov.

Avtor: Marko Vončina

Komentiranje je onemogočeno.